Irodai egyensúly program

Egész nap a számítógép előtt ülsz? Évek óta?

Szeretnél úgy gépezni, hogy közben az egészséged is megmarad?

A természeti népek életében ismeretlen a számítógépezés és a székhez hasonló eszközökön történő ülés.

Nincsenek is mozgásszervi panaszaik, civilizációs betegségeik.

Szintén zenész vagyok, az utóbbi években rengeteget gépeztem a könyveim írásakor és más feladatoknál.

Pontosan tudom, mivel jár a napi 8-10 órás számítógépes munka…

Ezért nagyon sok trükköt rutinszerűen használok, hogy minimalizáljam a káros hatásait. 

Ha nem tennék a mindennapokban az ártalmak ellensúlyozására, akkor valószínűleg már fájna a derekam, nyakam, romlott volna a szemem, rosszul aludnék, anyagcserebetegségeim lennének. 

Szerencsére elkerülnek a fenti nyavalyák, ha odafigyelek az életmódomra.

Nagyon fontosnak tartom a megelőzést, hogy később ne kelljen komolyabb problémákkal foglalkozni.

Van egy rakás trükk, ami nekem is bevált, ezért összeraktam egy programot, hogy Te is megőrizhesd az egészséged!


Összeszedtem mindent, amit az előző években tanultam a kvantumbiológia oldalról, edzőként tudok a „számítógépes izmokról” és sok egyéb trükköt, amit magamon is kikísérleteztem. Így egy komplex szemléletet és megoldáscsokrot tudok nyújtani a modern világban sokakra jellemző életformához.

Miről olvashatsz a könyvben?

  • Hogyan optimalizálhatod a fénykörnyezeted
  • Mire figyelj a táplálkozásban, ha számítógép előtt dolgozol
  • Milyen edzésgyakorlatok segítenek az ülő életmód ellensúlyozásában
  • Hogyan érheted el, hogy szuperjól aludj és reggel kipihenve induljon a napod
  • És még sok hasznos gyakorlati életmódtipp, biohack…

Irodistáknak, digitális nomádoknak, gamereknek és minden gép előtt vadászó-gyűjtögetőnek…

Plusz egy ajándék 1000 Ft-os kupont is küldök a többi könyvemhez!

Rendeld meg az Irodai egyensúly programot, ITT!

Szeretném, ha elterjedne az “egészségesebb iroda” kultúrája. Te is szeretnél változtatni?

Sáfrán Mihály – biomérnök, sportoló

Tartalomjegyzék

Bevezető 5

Rólam 7

1. Irodai problémák 8

2. A fontossági sorrend 9

3. Javíts a fénykörnyezeteden! 11

3.1. Egy kis fénybiológia 11

3.2. Fénykörnyezet javítása a gyakorlatban 22

4. Mozogj, mint egy ember! 29

4.1. Mozgás régen és ma 29

4.2. Irodai beállítások 34

4.3. Irodai mozgás tippek 38

4.4. Hosszútávú edzés stratégia 43

5. Táplálkozás 46

5.1. Étkezz egészségesen! 46

5.2. Kaja tippek 50

6. Egyéb életmód faktorok 53

7. Zárszó  59

Rendeld meg az Irodai egyensúly programot, mindössze 1990 Ft-ért, ITT!